Bestellen

datum: zondag 5 maart 2023
locatie: Geertekerk, Geertekerkhof 23 in Utrecht
aanvang: 15:00 uur, kerk open om 14:30 uur

De online verkoop is gesloten, maar er zijn kaarten beschikbaar bij de ingang van de kerk.

Voor zondagmiddag 5 maart 2023 staat een feestelijk Krokusconcert op het programma in de Geertekerk in Utrecht. De uitvoering is in samenwerking met de bekende mezzosopraan Mylou Mazali, die ook de presentatie van het concert verzorgt. Het concert vormt tevens één van de afscheidsconcerten die Mylou in de loop van 2023 gaat houden.

Het concert zal bestaan uit een selectie van bekende en minder bekende operawerken van vooral Verdi, Gluck, Gounod en Rossini. Het koor en de soliste worden op de piano begeleid door de vaste pianist van het koor Thijn Vermeulen, en de muzikale leiding is in handen van dirigent Ardjoena Soerjadi.

Het concert begint om 15:00 uur. De zaal opent om 14:30 uur. Kaarten voor het concert kosten €20 (U-pas en jongeren onder 18: € 10).

Neem contact op

Wilt u meer informatie over ons koor? Of wilt u een keer komen kijken, luisteren of meezingen? Stuur ons dan een bericht via deze website en we nemen contact met u op.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@utrechtsoperakoor.nl of bellen met Harry Sipkes, onze voorzitter (tel. 06 549 78 954)