Algemene voorwaarden

Dit is de website van Stichting Utrechts Operakoor (UOK), KvK: 41178475 . De stichting heeft als postadres: Hartingstraat 308, 3511HV Utrecht. De stichting is bereikbaar via info@utrechtsoperakoor.nl en telefonisch via +31 06 53 79 61 35 (voorzitter Ruud Bos).

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op het gebruik van deze website, inclusief de online (kaart)verkoop. Bij het gebruik of het bezoeken van onze site, bent u gehouden om u aan deze voorwaarden te conformeren. Het UOK behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen. De wijzigingen gaan in direct na het plaatsen van de nieuwe voorwaarden op de site.

Als u handelt in strijd met de voorwaarden, kan UOK u van toekomstig gebruik uitsluiten en/of juridische stappen tegen u ondernemen.

Privacy

Wij zullen de persoonlijke gegevens die u aan ons verstrekt bij een bestelling nooit aan derden ter beschikking stellen. Wij slaan deze persoonlijke informatie op in het bestelsysteem zoals uw naam, telefoonnummer, e-mailadres, adres, woonplaats, postcode en telefoonnummer. Deze gegevens hebben wij nodig om een bestelling naar u te kunnen verzenden. Als u kaarten voor voorstellingen bestelt, gebruiken wij deze gegevens om uw identiteit te kunnen controleren, mocht u uw kaarten zijn kwijtgeraakt.

Betalingen worden verricht via het iDeal-systeem. Dit is een beveiligde omgeving waarop u normaal ook uw online bankierbetalingen verricht. Wij maken voor iDEAL gebruik van de diensten van Mollie. Mollie heeft een vergunning van de Nederlandse Bank. Via Mollie kunnen wij zien met welk rekeningnummer u heeft betaald.

Na afloop van de voorstelling worden al uw bestelgegevens uit ons verkoopsysteem verwijderd. Uw naam en e-mailadres bewaren we om u zo nu en dan een e-mail te kunnen sturen. Als u geen e-mails meer wilt ontvangen kunt u zich eenvoudig afmelden via de link in de e-mail. Wilt u op enig moment dat wij al uw gegevens direct verwijderen uit onze systemen, dan kunt een e-mail sturen aan info@utrechtsoperakoor.nl.

Toegangskaarten

Als toegangskaart voor een concert wordt uitsluitend aangemerkt: de e-mail waarmee wordt aangegeven ‘Dit is uw aankoopbewijs’ met het bestelnummer. De toegangskaarten worden direct na de betaling via e-mail naar het opgegeven e-mailadres verstuurd. Gebruik bij het maken van uw bestelling altijd een juist e-mailadres. U bent zelf verantwoordelijk dat het e-mailadres nog e-mail kan ontvangen. U moet de toegangskaarten geprint meenemen naar het concert, of u laat deze zien op uw mobiele telefoon. U bent zelf verantwoordelijk voor mogelijk misbruik van uw toegangskaarten.

Controleer voordat u uw bestelling betaalt altijd goed of u de juiste toegangskaarten hebt gereserveerd. Eenmaal verkochte toegangskaarten worden niet teruggenomen.

Het aantal toegangskaarten dat maximaal per klant mag worden verkocht, is afhankelijk van de voorstelling. Een maximum aantal kaarten kan worden vermeld op de bestelpagina. Dit beleid is erop gericht misbruik te voorkomen. Het is nooit toegestaan om toegangskaarten van UOK aan te schaffen om hiermee zelf financieel gewin te behalen. UOK behoudt zich het recht voor om kaarten die met financieel gewin zijn doorverkocht ongeldig te verklaren.

UOK heeft het recht om een concert te verplaatsen of te annuleren. Als dit gebeurt, zullen wij ervoor zorgen dat u uw betaling zo spoedig mogelijk terugkrijgt. Als een voorstelling wordt geannuleerd of verschoven, zal UOK u daarvan zo spoedig mogelijk per e-mail in kennis stellen. Wij kunnen echter niet 100% garanderen dat u voor aanvang van het evenement op de hoogte wordt gesteld en zijn niet verantwoordelijk voor eventueel gemaakte kosten.

Neem contact op

Wilt u meer informatie over ons koor? Of wilt u een keer komen kijken, luisteren of meezingen? Stuur ons dan een bericht via deze website en we nemen contact met u op.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@utrechtsoperakoor.nl of bellen met Harry Sipkes, onze voorzitter (tel. 06 549 78 954)